Denise Austin ile Evde Yürüyüş

Çok şaşırtıcı bir dvd ile tanıştım,arkadaşım bikaç gün önce elinde Denise Austine yürüyüş dvdsiyle gelene kadar ben bu videodan haberdar değildim,o Denise stilini sevmediğini fakat bu videosunun muheteşem ve cok işe yarar olduğunu söyledi açıkçası pek inanmadım amaaa cd yi denediğimde nekadar etkili bir egzersiz videosu olduğunu anladım.Leslie Sansone dan sonra en beğendiğim ikinci dvd oldu.programda , kolay yürüyüş, bölüm yağ yakıcı interval yürüyüş ve sıkılaştırıcı power yürüyüş olmak üzere 3 bölüm var egzersizler umaduğumdan iyi cıktı kısacası bu videoyu herkes yapabilir kilo verme ve sıkılaştırma konusunda cok etkili yeni başlayanlar sadece kolay yürüyüşü yapsalar bile cok büyük fayda elde edeceklerdir.sonuç olarak bu dvdye puanım 5 yıldız herzaman arşivde olması gerek....

      DENISE AUSTIN: Blast Away the Pounds - INDOOR WALK (2005)

DVDRip| English | 00:52:47 | XviD 2170 kbps | 560x416 29.97fps | MP3 128 Kbps | 999 MB

      DENISE AUSTIN: Blast Away the Pounds - INDOOR WALK (2005)      DENISE AUSTIN: Blast Away the Pounds - INDOOR WALK (2005)


buradan deneyebilirsiniz..

kolay yürüyüş


Yağ yakıcı interval yürüyüş


Power Yürüyüş


Esneme,yavaş yürüyüş

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder